Jeugdtornooi

zaterdag ...?... 2020

sportcomplex St-Gillis Dendermonde

Het tornooi wordt georganiseerd voor U8, U10, U12 en U14.

De U8 en U10 ploegen zullen spelen op een minihandbalterrein. De U12 en U14 spelen op een groter terrein (ongeveer 30 op 20m met 5m-cirkel). Indien er verschillende meisjesploegen inschrijven zullen we deze zo veel mogelijk tegen elkaar laten spelen.

Inschrijven:

Het inschrijvingsgeld bedraagt 20 euro/ploeg voor de eerste ploeg in een leeftijdscategorie. Iedere 2de ploeg binnen dezelfde leeftijdscategorie is gratis.

Inschrijven kan door een mail te sturen naar info@handbalclubdendermonde.be met vermelding van “Paastornooi”, de naam van de club, het aantal ploegen en in welke jeugdreeksen u zich wenst in te schrijven.
De inschrijving is pas definitief na ontvangst van het inschrijvingsgeld op het rekeningnummer BE70 9730 0561 5425. Inschrijven kan tot en met maandag 30 maart 2020.

Adres:

Sportcomplex St-Gillis Dendermonde - Van Langenovestraat 203a - Dendermonde

Aanvang - einde

Het tornooi start om 13u en zal eindigen om 17u.

Verplaatst door het

coronavirus